Konu
Bir ev sahibi sorunu da benden - hayattan bezdirdi
26-07-2024, 14:52:08
#51
OznKya
Ev sahibimi bende mahkemeye vereceğim kesin olarak.
Numaramı iznim olmadan emlakçı emlakçı dağıtıyor.
Ne araması bitiyor ne mesajı.
Bir mesajlar atıyor bana , sanki kırığım
Sen beni çok severdin ne değişti falan yazmış