Valla kusura bakmayın siz teklif ettiniz kabul etmiyorsa yapın yasal zam neyse gönderin. Zaten adam sizi çıkarma niyetinde gitsin açsın dava uğraşsın. Sizin iyi niyetinize karşılık vermiyorsa yasalara göre hareket edin. Telefonlarını açmayın sorun olursa yazılı olarak bildirsin.

Evi satmaya çalışırsada alan adam önce ihtar çeker sonra 6 ay sonunda dava süreci başlar.

Bu arada evi hergün gösterme diye birşey yok fazla iyi niyetli davranmışeınız.10 gün 15 günde 1 saat aralığı verin emlakçı toplasın gelsin hepsini. Zaten çoğu alıcı beklemek istemeyeceği için vazgeçecektir