Arkadaş bu olayı başlatan iktidardır. Enflasyonu bilerek azdırdılar. Enflasyon toplumsal ahlakı çökertir, toplumu çürütür. Bunu bile bile hiçbirşey üretmeyen cemaatlere tarikatlere, garantili geçişlerle yapılan köprülere yollara, şimdi de doları sabit tutup %50 dolar faizi vererek global tefecilere bizim vergileri akıtırken kasada birşey bırakmadılar.
Sonuç olarak herkes kendisini düşünür hale geldi.
Çünkü batmakta olan işletmelerde nasıl herkes kendi maaşını kurtarma peşine düşerse onun gibi bir durum yaşanıyor. Çoğunluk kendini kurtarma peşinde ve bencilce harekete edip fiyat belirliyor.
Şu anda da belediyenin gelirlerine çökeceğiz dediler. Vatandaş bizi seçmiyorsa çöp içinde kalsın diyorlar.
Balık baştan kokar diye boşuna dememişler. O yüzden iktidar değişmeden bu tarz olaylar bitmez...