Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 senede geçse bunları görmeye devam edeceğiz maalesef. Umut satmak karlı iş. Her zaman alıcısı var.

umut fakirin ekmeği, zenginin sermayesidir