SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tamamen dogalgaz derken, zortlasak yanacağız yani o derece mi
Aman hocam kontrol amaçlı çakmak falan çakmayın. Bütün gezegen kül olmasın bir de.