serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Saati görünce tam tokatçı saati gibi geldi o yüzden o ihtimali yazdım ama yazdığınız gibi bile olsa durum içler acısı.
Bir bankanın gün sonu işlemlerinde buga düşmesi güvenilirliği adına hoş bir durum olmaz.
Çünkü böyle bir buga giren sistemde dönen paralar için insanlar haliyle endişe eder.
Her sektördeki buga kapatılır, olabilir diyebilirim ama bankacılık sektöründe bu sıfır olmalı.
Muhtemelen sizdeki sms ile ilgili bir bug ama anladığım kadarıyla son işlemeniz bu değil, son işlem buga düşse yine anlaşılır bir şekilde.
Haklısınız hocam ortada harcama yada çekim olmadığı için bir güvenlik sorunu yok ben sadece merak ettiğim için bankaya bu kadar direttim onlarda zaten ilk aradığımda hemen incelemeye aldılar garip olduğu için