baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/script-satisi/41...gil-essiz.html üyelik sistemi vb var 10/10 tema. Tavsiye ederim.
yazılımsal kısımda glişmeli ilk alanlardan biriyim sadece temaya oynanmış bence admin çok zor