Hocam çok şanslısınız, direkt Titan gezegenini satıyorum.
Kendisi Satürn'ün bir uydusudur tamamen doğalgazdan oluşmaktadır. Yarın öbür gün dünyadan sonda çekilebilir. Direkt olarak Satürn'ün güvencesi altındadır, radyasyon falan filan olmaz. Emek verilirse proje bambaşka yerlere gelir ama maalesef kişisel nedenlerden ötürü projeyle ilgilenemiyorum.