hocam şöyle yapın, mesela 4 vitest gidiyorsunuz ıkırmızıda duracaksınız, hemen vites kücültmeyin, ayağınızı gazdan cekil yavaş yavaş yaklaşsın ışıklara yaklaştıkca vites düşersin en son 2. vitest ilen iyice yavaşlar 1. vites hızına geldiğinde boşa almaz firenle yavaşlamayarak debriyaj basarsın..
yüksek devirlerde vistes düşmek çok zararlıdır, düşük devirlerdede yüksek viteste olmasıda aracın zıplamasına teklemesine sebep olur.