hocam şöyle bi soru sorsam 3 ile gidiyorum direk hızımı düşürüp boşa alabilir miyim
balatanın ömrü için ve durma mesafesini kısaltmak için direk boşa atılıp durulmaması gerekir, ama evet 3. viteste arabanın yediği kadar frenleyin sonrasınında da boşa alabilirsiniz, sizin konuda bahsettiğiniz durum genelde yüksek hızlarda geçerli hızınız çok yüksek değilse vitesin yediği kadar frenleyip sonra boşa atıp durabilirsiniz