lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 zaten kalkış vitesidir hocam 1 e atılmaz, sürekli vites düşürmenize de gerek yok arabanın yediği kadar frenleyin devir iyice düşünce debriyaja basar durursunuz
hocam şöyle bi soru sorsam 3 ile gidiyorum direk hızımı düşürüp boşa alabilir miyim ışıklarda tamamen durmam gerektiğinde