Konu
vites küçültme hk
26-07-2024, 00:35:33
#3
lorxy
1 zaten kalkış vitesidir hocam 1 e atılmaz, sürekli vites düşürmenize de gerek yok arabanın yediği kadar frenleyin devir iyice düşünce debriyaja basar durursunuz