merhaba arkadaşlar araç sürmeyi ögrenmeye çalışıyorum biraz geç ögrenen insan tipiyim
vites 4 ile seyir ederken kırmızı ışık gördüğümde 3 2 diye kücültüyorum fakat 1 e düşürmüyorum tam durcakken boşa alıyorum bu sıkıntı yaratır mı? yada yanlış mı?