tiqxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolun ne kadar çetin olursa olsun, kendi ışığınla ilerlersen, ne kaybetmek korkutur seni ne de yalnızlık. Kendi gücünü bulanlar, her zorluktan bir zafer çıkarır.
Her kelimesine katılıyorum bu sözün.