fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imzalamadım, sözleşmeyi de ben hazırladım.
10 yıl oturursunuz hukuken ama insanın huzuru olmayan bir evde oturmak da zor gerçekten, Allah yardımcınız olsun umarım bir orta yol bulunur yada en kısa zamanda bir ev alırsınız