Hocam %50 olarak ibanına kirayı göndermeye devam edin ve kapınızın önüne gelirse polisi arayın. Devlet kiracıdan yana. Korkmayın kimse kimseye bir şey yapamaz.
Maalesef böyle bir olay yok. Bir tanıdık avukatının söylemesi üzerine %25 zam yap kirana ödemeye devam et demiş. Bu da uygulamış söyleyen avukat. Sonuç olarak mahkeme 2 yıl sürdü. Gelen sonuç kirada olan arkadaşın 150 bin TL ödemesine avukat masraflarını karşılamasına diye karar verilmiş. Yani çıkıp televizyona biz kiracıdan yanayız böyle şey olmaz demekle olmuyor. Uygulama lazım. Laf ile olmuyor.