Valla bizde kiracımıza neler yaptık, kira veremediği oldu (bende o zamanlar yurtdışından geldiğim için paralıyım) kadın çocuğu ile kaçmış gelmiş sorunlu bir evlilik bitirmiş acıyordum babam biraz gaddar kovmasın diye annemle anlaşıp kira parasını yolluyordum kadına o da babama veriyordu güyaa kira verdim oluyordu yani. İş tutturamıyordu yardımcı oluyorduk, oğlu liseye gidiyordu yol üstünde sayılır diye kardeşim 4 sene boyunca 6,5 km yolunu uzatıyordu onu bırakıp işe gidiyordu dönüşü çocuk kendi yapıyordu yanii daha buna benzer iyilikler
Devran döndü benim işler ters düz oldu, annem vefat etti kardeşim trafikte epilepsi atağı geçirdi kaza yaşadı belalar şelale oldu resmen bizim evi satmamız gerekti bize en büyük kazığı o kadın yaşattı her evin önünden geçtiğimde küfür ediyorum şimdi arkasından bize o zor zamanlarda yaşattıkları için. Velhasıl bir çatınız varsa yeterli aman aman aman tövbe bir daha kira geliri için ne dükkan ne ev. Şimdilerde İzmire tayinim çıktı ev sahipleri yüzünden ev alacağım 1-1 olsun benim olsun deyip araba almaktan vazgeçtim ev olsun bisikletle işe gider gelirim gerekirse yani anlayacağınız konunun 2 tarafında da bulundum ve tiksindim ama en iyisi eviniz olması