arkadaşlar iyi forumlar herkese.
yurtdışından (alibaba,amazon v.b.)ürün getirtip satmak istiyorum fakat forumu araştırmama rağmen gerçekten kesin belirgin net kimse bir şey yazmamış.ürün getirtmekte olup bilgi verebilcek biri var mı misal 150 euroyu gecmeyek 300 400 adet toplu ürün sipariş etsem gümrüğe takılma durumu oluyor mu ? trendyol şirket hesabı acıp başlamak istiyorum cok sermayem yok 30 bin lira civarı sermayem var.soru sorabileceğim yada bu konu hakkında ücretli eğitimci varmıdır zamanım bolca var altyapı oluşturmak istiyorum.teşekkürler cevaplayanlar için şimdiden.