Hocam mesela tasarım yarışmasında bir kişi seçmek zorunlu, beğenilmese de bir kişi seçip ödül veriyorlar. Bence burada sorun miktar değil güvence
Güvence konusunda ne desem boş ama kendimce uzun süredir r10dayım + kurumsal üyeyim ve ticaretlerimin tümü olumlu.
Ha konu eğer beğenip markayı alıp ödeme yapmamaksa orada bizim öyle bir şey yapmayacağımızın teyidini veririm. Zaten öyle bir durumda kanıtlarıyla eksi trade atarlar şikayet konusu açarlar.
Güncelleme: 24 saat içinde sonuçlanacaktır.