Adam tam bir kazma imiş. Versin mahkemeye.. Keşke 10 olduğunda yeni sözleşme yapmasaydınız. Maksimum yapacağınız TEFE TÜFE OLSUN Ver mahkemeye ben seninle uğraşamam de gitsin. Ne arsız adammış ya.