Konu
Bir ev sahibi sorunu da benden - hayattan bezdirdi
25-07-2024, 16:44:15
#5
cleiner
Adam tam bir kazma imiş. Versin mahkemeye.. Keşke 10 olduğunda yeni sözleşme yapmasaydınız. Maksimum yapacağınız TEFE TÜFE OLSUN Ver mahkemeye ben seninle uğraşamam de gitsin. Ne arsız adammış ya.