CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme bitme diye bir şey yok. Bu kiracının elindedir her sene sonu bittiğinde sözleşme 10 defa olmak suretiyle yenilenir. Eğer Tahliye Taahütnamesi imzalamadıysanız kimse sizi çıkaramaz. Ev sahibini kovun gitsin.
imzalamadım, sözleşmeyi de ben hazırladım.