Sözleşme bitme diye bir şey yok. Bu kiracının elindedir her sene sonu bittiğinde sözleşme 10 defa olmak suretiyle yenilenir. Eğer Tahliye Taahütnamesi imzalamadıysanız kimse sizi çıkaramaz. Ev sahibini kovun gitsin.