Konu
Bir ev sahibi sorunu da benden - hayattan bezdirdi
25-07-2024, 16:41:51
#2
CrawlArmy
Sözleşme bitme diye bir şey yok. Bu kiracının elindedir her sene sonu bittiğinde sözleşme 10 defa olmak suretiyle yenilenir. Eğer Tahliye Taahütnamesi imzalamadıysanız kimse sizi çıkaramaz. Ev sahibini kovun gitsin.