Rakamı 2x yaparsanız düşünebilirim. Bizim yeğen tarım kredide çalışıyor 20-25 arası maaş alıyor. Ben uzmanlaştığım bilgiyi kullanmak için günün en aktif saatleri arasında osb geleceğim ve 20k alacağım? Kimse için mantıklı gelmez.

Ekleme: Kadın değilim. Ameliyatı da çok pahalı yaptıramam.