Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saç + yıkama = 3 TL

Nasıl diye sormayın ama doğru
Evde kendin kesiyorsun galiba
Geçen ay 300 dü 400 olmuş nasıl bi fiyat artırı mıdır bu anlayamıyorum maalesef.