Saç - Sakal 300 olduğundan beri gittim 150 liraya makine aldım makine kendini kaç kez ödedi bilmiyorum daha çok mecburi bir durum olmadığı sürece ya da modelli sakal kestirmeyeceksem ( makine ile beceremiyorum ) gitmem.