Hocam yine dediğim gibi saydı duyuyorum burası satış konum sizin arayış konunuzdu , baltalama yapmadım sizi düşündüm 15k 3 kart alabilirseniz gelin size bayilikten 8100 2500₺ yükleyeyim 16200 uc 5000₺ kendinize alın hem 3 kart çıkarmış dediğinize göre daha ucuza gelir size ☺
Est neden baltalayım hocam?
Evet benim konum maximum bütçe belirttiğim bir konuydu. Buna rağmen benim konum nasıl yoruma açıksa sizin konu da satış konusu yoruma açık olmalı.
Mantık olarak belirttim sadece. Yoksa siz istediğiniz fiyata satarsanız isteyen alır. Ben istediğim fiyattan almak isterim isteyen satar isteyen satmaz.
Baltalama diye düşünmenize üzüldüm açıkcası.
İyi satışlar.