günde 500 tl yaptığımız müşterimiz var. 4 aydır. bir banlanma vs. olmadı.
arama için ads den banlanan pek denk gelmedim.
bu dediğinize göre cse arbitraj yapan büyük firmalar banlanırdı. tek bir hesaptan milyon kazanıyorlar.
bizim yaptığımız işlemler gerçek kullanılar tarafından arbitraj mantığı ile reklam ve twitter üzerinden yapılıyor.
neden banlansın.
bu dediğinize göre piyasada adsense hesabı kalmazdı. .
ayrıca geçersiz trafik vs gibi işlemler normal adsense yerleşimi gibi problemlerden oluyor.
cse yapmamın en önemli nedeni bu, burada reklam yerleşimi gibi ihlaller söz konusu olmuyor.
umarım aydınlatabilmişimdir.