Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i7 3. nesilde olabilir model kodlarını tam vermeniz gerekiyor kıyaslamak için
Doğru hocam. Orası da var. FreeDOS olduğu için sistemi açıyoruz aslında. Sizin WhatsApp var mı hocam yarın mağazaya vardığımda Size atayım. Bu donanım işlerinden pek anlamadığım için sıkıntı.