ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba geçtiğimiz günlerde aklımızda ki tüm sorular çözülmüştür diye düşünüyorum. 20GB'dan 25GB'a yükseltilmiş 110₺'den 125₺ olmuş tarifelerimiz. Bir yıl daha kafamız rahat edecek 🫡
Nasıl olacak hocam benim de 20 GB tarifeli olan paketti nasıl yeni döneme geçiş yapıyoruz? Teşekkürler