hocam ben esenyurtta 8-9 yıldır oturuyorum eğitim öğretim için cocuklar için hiç iyi bir yer değil özellıkle erkek cocukları için yaşam için ise çok park var o yönden iyi araba park etme hususunda çok rahat bir ilçe geniş sokaklar hastane bakımından gerçekten çok ama çok kötü ulaşım ise iyi sayılır her yerde dolmuşlara ulaşabilirsiniz gerçekten esenyurt tarafında vs tasınmak ıstıyorsanız saadetdereden vazgecmeyın sakin bir mahalle ve elit