Hocam çok karmaşık bir yer. Ne yazık ki göçmen nüfus ağırlıklı bir bölge. Özellikle hastanenin olduğu bölge sıkıntılıdır. Saat başı bir olaya şahit olabilirsin.
Genel anlamıyla insanların birbirine saygısının dahi kalmadığı bir yer diyebilirim.