Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın dünyadan haberi yok sanırım. Nickinde bilişim geçtiği halde.
Size göre komik gelebilir bu da sizin olaydan uzaktan yakından çok az alakanız olmasındandır neyse siz bildiklerinizle kalın bizde bildiklerimizle..