Bir anda kökten bitirmek istiyorlar fakat bu doğru değil. Ben de bir hayvanseverim fakat olması gereken şey bunu bir anda bitirmek yerine bir süre belirleyerek o süre içerisinde çoğalmayı engellemek.

Yapılacak planlama şu şekilde olmalıydı.

Hedef: Örnek olarak 5 yıl sonunda çoğalmanın tam anlamıyla önüne geçmek. Bunun için de her belediye her gün ulaşabildiği kadar sokak hayvanlarını toplayıp kısırlaştıracak. Ama tabi belediyeler yattığı yerden kazanmayı sevdiği için bu tarz işlerle uğraşmak istemeyecekleri için sonuçsız kalma ihtimali çok yüksek bizim ülkemizde.

Allah'ın verdiği canı bu şekilde almaya gönülleri razı geliyorsa diyecek birşey yok.