princeoyko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köpeğin kendini savunmasını yapabileceğini düşünüyorsan bir doktora görünün hocam 😉 Hocam anlayamıyorsunuz sanırım köpek doğası gereği üreyecek bu doğanın kanunu, belediyeler kısırlaştırma çalışmasını hakkıyla yapsaydı zaten bunlar olmazdı. Anlatabildim mi işlerini yapmadıkları için bu kanun çıktı yapsalardı bu kadar üreme olmazdı, üreme olmasaydı bu kadar saldırma olayları olmayacaktı, anlamadıysanız dahada detaylı anlatabilirim hocam sorun yok ☺
Hocam, mizahla cevap verdiğimi biliyorsunuz, ''tek suçlu insanoğludur'' cümlesine ciddi ciddi cevap verilemez. Bana anlatmanıza gerek yok, ben her gün sokakta onları görürüm, bazenleri grup halinde saldırdıklarında onlara karşılık verilince insanları suçlayanları bile gördüm Neyse iyi forumlar.