insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklama boğulmuş hocam sayfa, logonuzu ve temanızı değiştirip daha güzel bir blog temasıyla işe devam etmeniz daha sağlıklı olabilir. Güzel domain ama com.tr olması biraz düşündürüyor. Emeğinize sağlık
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim Tama değiştirmek istiyorum aslında ama bütcem hiç yok com.tr olması sadece Türkiye'ye hitap ediyor site oturdukça hit aldıkça önemsiz hale geleceği kanısındayım
Keşke sadece com olsaydı ama genelbilgi.com.tr her konu ile çalışma yapabileceğim büyük bir okyanus olacağını temenni ediyorum