Hayatında hiç köpek beslememiş, sahiplenmemiş, apartman dairesine sıkışmış. Hayvan sevgisi söz konusu olunca mangalda kül bırakmayıp iş fiile gelince laftan ileri geçemeyen arkadaşlar, her zamanki gibi işin kolayına kaçıyor. Liyakatsiz birilerinin ihmali yüzünden yine suçsuz canlar ölecek ki zaten ölüyordu. Bu vahşete, bu katliama ses çıkarmayanlar umarım gelecek yaşamlarında başlarına gelecek şeylerden dolayı pişmanlık yaşamazlar. Diğer konuyada detaylı yazdım ne yapılması gerektiğini, kopyala yapıştır yapmamayım, mantıklı çözüm belli.