Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne olursa olsun 1 half hatan olsa dahi edit yapma misal taban yazacağına tavan yazmak gibi düşün.
Yaptım sanırım 1 yıl kadar oldu sanırım belki daha fazla peki düzeltme imkanımız var mı ?