sanırım öyle yaptım Ben 1 yıldır kapalı sorun ne onuda bilmiyorum daha dün ticket attım gene gelen bu sorun ne diye soruyorum düzelteyim diyorum yok bıktım bu google dan
ne olursa olsun 1 half hatan olsa dahi edit yapma misal taban yazacağına tavan yazmak gibi düşün.