Bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Bir kaç sorum olacaktı; %30 kâr az değil mi? Çinden getirdiğiniz ürünlerden ne kadar vergi ödüyorsunuz 100tl lik ürün üzerinden hesap yapar mısınız? Teşekkürler.