TSK da çalışan kimse mehmetçiğin sağlığını riske atmaz ama o kadar süzme geliyor ki. Kim doğru söylüyor kim yalan ayırt etmek zor. Sivilde birinin verdiği akılla ismini bile söyleyemediği bir hastalığı bahane edip çürük almaya çalışan ama sosyal medyada elinde tesbih vatan kurtaran çok tip gördüm. İşte bu nedenle rütbeli personel ilk başta bir kuşkuyla yaklaşıyor, sonrasına zaten hastane karar veriyor. Artık askeri hastane de kalmadı biliyorsunuz, kararları sivil doktorlar verecek.
Benim tavsiyem gitmeden raporunuzu alın, almazsanızda katılış yaptığınızda rahatsızlığınızı belirtin. Hiçbir rütbeli ne sizi ne de kendi mesleğini riske atıp sizi duymazdan gelemez, hastaneye gönderir.