Arkadaşlar herkese olduğu gibi benimde numaramı bir data satışından alıp başladılar bana mesaj gelen sitelere girip canlı destekten sildiriyorum ama bitmiyor hep dedikleri şey aynı biz reklam şirketleriyle anlaşıyoruz onlar atıyor
hangi reklam şirketi bana ismini verin diyorum veremeyiz diyorlar
bu sitelere bir şey yapamaz mıyız böyle kapatma geçici kapatma veya sunucu masrafı çoğaltma vs gibi engel listesine giriyor direk ama yine canımı sıkıyor bazen gece 12 1de ötüyor telefon bakıyorum otospama gidiyor direk
birlik olup şunlara ders veremez miyiz ...