@liyakat; Evet ücretli ücretsiz tonla tema var ve çok güzel admin temalari var, alıp giydirmek benim açımdan çok da zor bi işlem değil fakat işte mesele admin panel ve kendime ait bir sistemin admin paneli ise bana eziyet gibi geliyor.
Misal bu blog sisteminde kullanılan tasarim oldukça şık, güzel, ve bol özellikli. Yani aslında kullanıcınıın gördüğü ve insanları ilgilendiren kısımları çok güzel bir şekilde bol özellikli ve göze hitap edecek şekilde yapıyorum fakat kendi işlemleri yapacağım admin paneli kısımlarına aynı şeyleri uygulamak eziyet gibi geliyor ya da yapasım hiç gelmiyor.