Merhabalar, genellikle kendi projelerimde admin paneli kullanmam ve gerekli olduğu zaman navicat phpmyadmin ya da direkt kod yazarak işlemi gerçekleştirim fakat çok nadir de olsa içerik girişi ile bazı sayaçlar ve bazı tablolardaki ek güncellemeler için form ile işlemleri yaparım.
Kendi sistemlerim için admin paneli yapmak resmen eziyet gibi geliyor
Örnek olarak bir blog projemde içerik eklemek için kullanacağım alan
Sizin de böyle huylarınız var mı yoksa işlemlerinizi kolaylaştirmak için çok gelişmiş admin panelleri mi yapıyorsunuz ( Kendi projeleriniz için )