LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna benzeri farklı bir operatörde geldi başıma, seyahat ederken 18 GB internetim vardı, netflix ve youtubeden bir şeyler izlemek için sınırsız paket aldım, gece uyuya kalmışım sabah baktığımda netim tamamen bitmiş, müşteri temsilcisine anlattım durumu, benim aldığım paketin parasını iade ettiler, ekstra 20GB hediye ettiler , sınırsız paketi yine kullandım sonraki ayda faturamı ödemedim onlar ödedi. Güzel birisine denk geldim galiba.
aynen güzel birine denk gelmişin,düşün ben hiç birşey satın almadığım halde 3 aydır kullandığım hotspot paketini,hattımda tl olduğu için çalıverdiler ve hiç birşey satın almadığım halde iade edmiyoruz diyorlar,bırakmıcam peşini asla