Bu olayı bilmiyorum ama konu vesilesiyle bir şeyler söylemek istiyorum:
- Ne zaman rapor göndersem işleme alınıyor. [Konunun silinmesi veya kilitlenmesi, üyeye ceza puanı eklenmesi, uzaklaştırılması vs. tam paket.]
- İma ve zedeleme başlıklarında belirtilen üyeliklerden biri de yok üzerimde.
- Birine bir şey sorduğunuzda cevap alabiliyorsunuz. Karşılıklı yardımlaşma ve dayanışma var.
- Acil ihtiyacınız olsa herkes yardımcı olur.
Bu sebeplerle yönetime ve forum üyelerine teşekkür ediyorum.