Bu olayı bilmiyorum ama konu vesilesiyle bir şeyler söylemek istiyorum:

- Ne zaman rapor göndersem işleme alınıyor. [Konunun silinmesi veya kilitlenmesi, üyeye ceza puanı eklenmesi, uzaklaştırılması vs. tam paket.]

- İma ve zedeleme başlıklarında belirtilen üyeliklerden biri de yok üzerimde.

- Birine bir şey sorduğunuzda cevap alabiliyorsunuz. Karşılıklı yardımlaşma ve dayanışma var.

- Acil ihtiyacınız olsa herkes yardımcı olur.

Bu sebeplerle yönetime ve forum üyelerine teşekkür ediyorum.