R10'un yönetim ekibi de dahil olmak üzere çok disiplinli bir şekilde yönetildiğine inanıyorum. Bu durumda bunun resmen kanıtı.
Forum üzerinde yeri geliyor hassas konuları bile tartışıyorum. Bir kere bile ceza almadım. Neden? Çünkü forum kültürüne hakimim. Tartışmak demek kavga etmek değildir bunun bilincindeyim. Yönetime bu tarz bir ortamı koruduğu için buradan teşekkürlerimi sunuyorum.