Bende herkesin aksine liseyi özel okulda, kolejde okuması taraftarıyım. Benim tek oğlum var, şartlar elverirse ve çocukta o ışığı görürsem lisede özele göndereceğim.
Kendimden pay biçiyorum, asıl karakterin oturmaya çalıştığı arkadaş çevrenin tam anlamıyla oluştuğu zaman lise ortamı. Eğer orda doğru arkadaşlıklar kurarsa üniversiteyi okumasa bile doğru çevre ile iş konusunda sıkıntı yaşamaz.
Devlet okulları artık suriyeli kaynıyor ve öğretmen kalitesi çok düşük. Çoğu öğretmen maaşlı çalışan durumunda. İlk okulda iyisi denk gelmedi. Lisede suriyelilerin çeteleştiğini ve büyük sorunların olduğunu düşünüyorum. O yüzden imkanım olduğu sürece daha kaliteli çevresi olmasını isterim.
Her ne kadar göreceli olsa da, parası olan, parasını tutan, parasını yöneten insan bir tık zeki insandır... Zengin insanlar olsun çevresinde...