r10 yönetiminin tüm üyelik türleri ve moderatörler dahil herkese her zaman adil olduğunu biliyorduk. Bazen bir anlık sinirle yönetim tarafsız değil diye şikayet konusu açanlar oluyor, bence bu tartışma benim için kapanmıştır
Şimdi denk geldiğim bir konuyu paylaşmak istiyorum.

R10 kategori moderatörü Misafir; açıklamadan okuduğum üzere bir firmayı r10 ile tehdit ettiğinden dolayı @Coşkun Çetin; Bey tarafından yetkisi alınıp üyeliği süresiz olarak uzaklaştırılmış. Her zaman tarafsız olduğunu belirten yönetimi bu tutumundan dolayı takdir ederim.

R10'da hiçbir üyelik türünün hiçbir üyeye karşı üstünlüğü olmadığının canlı ekran görüntüsü.