Arkadaşlar bir sorum var ödeme gelmezse ne yapabiliriz bugün yatırılması gerekiyor o şekilde müşteriyle de işimizi yürütüyoruz para olmadan hiç bir hizmet baslatilamiyor. Müşteriye bir kaç gün bekle desem geri iade isteyecektir. Geri iadesini alabilir mi? Var mı konuda bildiğiniz birseyler