Webmaster forumunda adblock kullanmayan, modeme bağlı relay ile reklam, takipçi engellemeyen insanları görmek beni bayağı şaşırtıyor. Bir sorunun çözümü varken kullanmayıp isyan etmek bizim insanımıza has bir şey sanırım.